Klantenservice

Heeft u vragen?

Bel 070-221.00.01 (maandag - vrijdag van 7.30 / 16:30 uur) of mail ons: info@manibouwmachines.nl.

 

Zelf langskomen kan ook. Ons adres:

 

Soestdijksekade 272

2574 AW  Den Haag

 

Hieronder een verzameling van de meest gestelde vragen.

1 Bestellen
1.1 Hoe kan ik artikelen bestellen en betalen op jullie website?

Heel simpel, voeg om te beginnen artikelen toe aan uw winkelwagen. Zodra u klaar bent met winkelen gaat u naar 'Winkelwagen' (rechtsboven). Klik vervolgens op 'Bestelling afronden' en vul uw gegevens in. Kies uiteindelijk een betaalvorm (iDeal, Rembours, Overboeking of Mr. Cash) en rond uw betaling / bestelling af. Per e-mail ontvangt u een bevestiging.

1.2 Hoe kan ik artikelen telefonisch bestellen?

Bel op werkdagen van 7.30 - 16:30 met 070-221.00.01 en plaats uw bestelling. U kan of via een betaallink betalen die u ontvangt per e-mail in de orderbevestiging of contant en gepast bij de chauffeur tijdens aflevering.

1.3 Verzenden jullie naar België?

Ja, wij verzenden ook naar Belgie. De levertijd bedraagt 2 werkdagen, nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. 

1.4 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Als onze website aangeeft dat het artikel 'op voorraad' is en u bestelt en betaalt op werkdagen voor 16:00 uur, dan kunt u er vanuit gaan dat de bestelling de volgende werkdag bij u wordt afeleverd. Mocht om wat voor reden dan ook deze deadline niet gehaald kunnen worden, dan nemen wij direct telefonisch contact met u op.

1.5 Naar welke landen verzenden jullie?

Momenteel kunnen wij alleen verzenden naar vaste adressen in Nederland en Belgie.

1.6 Kan ik vanuit België bestellen zonder BTW te betalen?

Dat ligt eraan. U dient o.a. in het bezit te zijn van een Belgisch BTW nummer en afleveradres. Via de website heeft u niet de optie om zonder BTW te bestellen. Indien u in aanmerking komt kunnen wij wel uw bestelling telefonisch aannemen. Bel daarvoor vanuit Belgie met: +31 70 221 0001.

2 Betalen
2.1 Hoe kan ik betalen?

Via de website kunt u afreken via: 1. iDEAL (alle grote Nederlandse banken zijn hierbij aangesloten). 2. Overboeking; u ontvangt een e-mail met daarin betaalinstructies. 3. Onder rembours; u betaalt bij aflevering. 4. Mr. Cash; voor klanten in Belgie. 

2.2 Ik heb betaald middels overboeking, maar nog niks ontvangen?

Zodra u kiest voor de optie 'overboeking' en zelf handmatig naar ons een overschrijving uitvoert, dan verzenden wij uw pakket pas op het moment dat het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening. Afhankelijk van uw bank kan het soms wel eens 2 werkdagen duren voordat het bedrag is bijgeschreven bij ons nadat het bij u is afgeschreven. Heeft u spoed, dan adviseren wij altijd of om iDEAL, Rembours of Mr.Cash (Belgie) te kiezen.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »